Senaste nytt

Fredagstråden™

Hämtade upp min nya iPhone 6 128GB tidigare idag, tar en evighet att göra backup och synka in data igen. Hade runt 60GB data på min gamla iPhone 5.

Bra dag för BusinessClass - nästa vecka blir riktigt kul. Flera nya ansikten i teamet ger ny energi (och kräver en hel del administration i början) men när startfasen är passerad får vi mer fart än någonsin.

Trevlig helg alla!

Sitter på Hilton MAN och längtar hem... Hade sedan tidigare planerat att spendera helgen här, men just nu känns det så lagom kul. Varför verkar alltid sådana här eskapader roligare när man bokar än när man faktiskt utför dem?

Sitter på Hilton MAN och längtar hem... Hade sedan tidigare planerat att spendera helgen här, men just nu känns det så lagom kul. Varför verkar alltid sådana här eskapader roligare när man bokar än när man faktiskt utför dem?
Det är ju mer eller mindre standard. Samma sak med extremt lysande idéer om allt möjligt man kläcker på kvällen/natten, på morgonen efter obligatoriska skönhetssömnen känns dem inte lika lockande mer...

AFL Grand Final 2014 drog igång 06:30 svensk tid!

Skärmavbild 2014-09-27 kl. 06.26.10.jpg
Skärmavbild 2014-09-27 kl. 06.27.08.jpg
Skärmavbild 2014-09-27 kl. 06.27.18.jpg

Är hemma i Kiruna på Bishops och tränar smaklökarna lite inför kommande helg på Öl- & Whiskymässan tillsammans med @LinuxSam och en krögarbekant...
Eller torsdag-fredag, rättare sagt.
Vi skippar lördagens trängsel och går på nån trevlig restaurang istället.

Ska till att avsluta nu med en Mikkeller brygd med kattbajs... Den ska vara "skitgod" enligt personalen!
Någon vietnamesisk variant av det indonesiska/filippinska Kopi Luwak, tydligen. Indisk palmmård är ju det kattliknande djur som används i det tidigare fallet. Att de hade något liknande i Vietnam visste jag inte...
Det är ju alltså kaffebönorna som passerar djurets matspjälkningssystem som används i kaffet samt ölen...

Toppen