Senaste nytt

Fredagstråden™

Vet inte om detta är rätt tråd.
Är i Lyon tillsammans med 9 övriga personer, vi har inte gjort något annat än ätit sedan vi kom hit.
Tyvärr blev en tur till vingårdar inställt idag, fanns igen Engelsktalande guide.
Nu till en fråga, någon som kan rekommendera en Michelin resturang vi nöjer oss med en stjärnig.

Är ute på en rejäl promenad i värmen på Malta! Just nu ölpaus någonstans i Sliema.

Jag avskyr verkligen morgonbussen hit från ARN! Åt frukost och sedan försökte jag sova hela resan. Var rätt trångt ombord idag, både i Plus (7 rader) och Go.
Däckade som en död sill ett par timmar på hotellet innan jag gav mig ut.

Undrar var tapatalk får bilderna ifrån?
5b12a952ab92a8bd133ed20ebe4f010d.jpg

Några timmars jobb och sen hoppa på flyget till ARN vidare till CDG för att fira dotterns 6-årsdag imorgon känns som ett bra fredagsprojekt :)

God fredag önskar jag er alla! Hälsningen utgår ifrån ett X3000 på väg mot Sundsvall, eller rättare sagt Söderhamn, sen får jag byta till buss till Sundsvall, och sen tåg igen mot Kramfors.

Helgen ska bedrivas med hjälp av en kurs i JAK, banken för Jord, Arbete och Kapital. Det handlar på något vis om räntefri ekonomi, jag vet absolut inget av det. Men jag är medlem, har en rackarna massa sparpoäng (återigen, jag vet inte riktigt vad det betyder) och JAK betalar hela kalaset.

Dock betalade JAK endast 2kl, så jag sitter mitt emot två otroligt engagerade ungdomar som ska till Sundsvall och gå på konvent, så topicsen är tv-spel, anime, utklädnader. Som jag iockförsig också varit intresserad av (eller ja, en vända Mario Kart säger jag fortfarande aldrig nej till) men, det är sådär roligt att lyssna på inser jag nu. Tacka vet jag Spotify. (Hua, vad gammal jag känner mig nu, men de får hållas, jag stör mig egentligen mer på solen i ansiktet när jag vill sitta och exjobba på tåget...)

Ikväll är jag bjuden på fest på temat "Pimps and Hoes". En vän har avskedsfest eftersom hon ska flytta tillbaka till USA. Därför lär morgondagen bli återhämtning inför söndagens tjänsteresa till Tbilisi, via IST, avgång 07:45 från DUS söndag morgon...

Toppen