Jobbar i helgen - dock är det hur lugnt som helst. Nästa vecka blir det en del resande.
Har njutit av en god Cava ikväll, Juvé y Camps 2009.
Trevlig helg önskas med denna lilla bild...
Fredag! Idag blir det till att testa Chez Bettys nyöppnade Snack Bar i 'food courten' K25 på Kungsgatan efter jobbet. Efter det bär det av till bio, Luc Bessons 'Lucy' är bokad.
Igår var det inofficiell träff på Monks - kul och trevligt att träffa några likasinnade.
Äntligen fredag igen! Ska snart ut till Arlanda och prova fast track på terminal 4 samt SAS Inrikeslounge, innan jag åker upp till Skellefteå med SK1018. Trevlig helg! P.S. Nu kan man diktera på svenska med iOS 8. Fungerar över förväntan.
Fredag igen, och på plats i SAS-loungen inför helgens extrainsatta arbete.
Morgonen började med fys- och läkarundersökning hos flygläkare (passande nog). Visade sig vara mer av ett träningspass än en läkarunderskning, men nu har jag papper på att jag får jobba ett år till!
Fredag kväll och det är in i dimman här på Antwerpens ankarplats! Sikt på runt 100m. Precis avnjutit en god middag och nu blir det till att se till att vi ligger still innan vi åker in mot Antwerpen vid midnatt. Imorgon blir det avmönstringsöl på BRU och AMS
Jag tog en extremt lång sovmorgon idag. Skönt att kunna utnyttja hotellsängen ordentligt...
Nu strosar jag omkring i solskenet i Gamla Stan. Får se vad som händer senare. Brewdog Bar... Mikkeller Bar... kanske.
Imorgon ska jag ut till Vaxholm och Bogesunds Slott för en tillställning med gamla vänner.
På söndag drar jag vidare till Malta!
Man hinner mycket på 5 dagar...