Senaste nytt

Fredagstråden™

1 timme kvar att jobba innan semester nästa vecka. Kräftskiva ska avklaras ikväll också, alltid lika kul för mig som inte gillar kräftor men ölen brukar vara god :)

Det räcker väl med en kräfta (som ligger kvar på bordet) för att det ska vara kräftskiva och en bra anledning att dricka sprit?

Har varit ledig idag så har varit en lugn fredag idag för mig. prognosen pratade om regn här i Luleå men har inte sett något än. Så njuter bara av fläktarna här i värmen.

Tre veckors semester är snart slut. Är åter i Stockholm efter London/Farnborough och Västerbotten. Imorgon vankas kräftskiva i skärgården. Jag önskar en riktigt trevlig helg och håller tummarna för familjen @Martin Björnström.

Skickar en hälsning från en ankarplats utanför Vlissingen. Internet ombord fungerar inte, så har missat allt här på BC den senaste veckan. Ser att det är mycket omgjort :) Lyfte ner vår nätta internet-antenn igår. Väger bara 250 kg :p hoppas att internet kommer tillbaka nästa vecka så att man kan börja hänga med mer på Bc!

Vår "Champagne-retreat" fortsätter en vecka till (totalt fyra veckor denna gång). Detta innebär bland annat sporadisk tillgång till Internet och tveksam täckning för våra mobiler, etc. ... men, kommer tillbaka till civilisationen om en dryg vecka. :)

Toppen