Senaste nytt

Fredagstråden™

Det bliver VW Passat via E4....

Jeg har faktisk overvejet Flying Blue segment run ala Agö og Igorius, men da de kører efter kalenderår bliver det i 2015... Men jeg skal helt sikkert teste KLM til VXO, forhåbentlig i Juli men måske bliver det senere på året.
Man kan flyga KLM till Billund också, København-Amsterdam-Billund. Det finns faktiskt published fares!

Gick förbi den kinesiska turistbutiken på Malmskillnadsgatan i Stockholm som har fokus på att sälja schweiziska produkter (!) och renskinn.

I fönstret hade de en Rimowa-väska med deras "bagagetag" - tänkte instinktivt på att det var en spännande routing som hittats med hjälp av något trick-it tips - många miles blir det :)
14096hi.jpg

Hvis man er lidt Rimowa nørd er den tag ikke helt så mystisk. Rimowa har hjemme i Köln (CGN) og resten er Cathay Pacifics flyvning CX829 Toronto-Hong Kong.

Heldag med jobb i Pajala idag. Ingen hit att köra hit, då det kryllar av vägarbeten. Fick sitta still i 30 minuter i väntan på lotsbil utanför Svappavaara. Två omgångar från motsatt håll släpptes igenom, till mitt stora förtret. Där sprack tidsschemat, så det blir nog inte hemfärd förrän efter kl 21 ikväll...
Har just avslutat lunchen, om man nu kan kalla det för det så här dags... :rolleyes:

Har just avslutat min fredags-GT och ätit en god middag med grönsaker från trädgården. Veckan har varit utmanande och lärorik. Trivs verkligen på min nya tjänst och ser fram emot sommaren. Helgen bjuder på lite födelsedagsfirande då undertecknad blir vuxen, dvs att jag inte längre kommer kunna flyga på Sas ungdomsbiljetter :p

Jobbar, trött & sjuk, jag som aldrig blir sjuk!! På måndag blir det nya flygningar så jag hoppas jag blivit bättre tills dess :)

Fredag eftermiddag Frankfurt Flughafen innan premiär på 747-8i. I F blir spännande..alldeles för mycket gott att äta / dricka i FCL B loungen....Får bli ett bad efter Mexico - Kamerun.

Toppen