Senaste nytt

Fredagstråden™

Snart på G till Kastrup för en weekendresa till Berlin och skall bo på Intercontinental (hoppas på en trevlig uppgradering):)

Känns som fredag!

Fixade idag ytterligare ett cert med bravur! 881p av 900 möjliga. Ger mig en rejäl klapp på axeln och tar helgen ledigt för nya krafter mot nya cert och pluggar vidare i nästa vecka.

Lite festligheter inne i byn i morgon och lördag kanske utflykt för att köpa strutsfilé av självaste strutsfarmarn.

Trevlig helg önskas alla!

Även om det officiellt inte är fredag riktigt ännu är min arbetsvecka över. Jag har en trevlig helg i London att se fram emot och njuter just nu av lite charkuterier och whisky.

Precis tagit plats i KLM Crown Lounge i AMS - snart avgång med KL605 till SFO ....

Därefter en vecka med konferens och lite kolla in saker i San Francisco. Planerat prova några nya restauranger och så blir det lite shopping förstås.

Samlar kraft för att avsluta dagens jobb och förbereda nästa veckas turné.

S...ni gatan vad tungt det var idag

En intensiv vecka nämar sig sitt slut. Blir en del jobbresande framöver - mest småstudsar som Oslo och Köpenhamn. Eventuellt ett möte i Singapore om två veckor, hoppas att det blir av!

Det är rätt tufft att kombinera livet som småbarnsförälder med att driva denna sajt med så många inblandade och så mycket som händer bakom kulisserna. Dottern har börjat vakna 05-05.20 på morgonen, dag efter dag. Det är tufft att kliva upp då och sedan köra en full arbetsdag utan att tappa tempo. Sen hem till familjen igen och köra familjeliv tills man stupar :)

Ikväll väntar fantastisk middag hemma med lite rött, aldrig fel.

Trevlig helg på er alla vänner!

Alltså, i morse vaknade jag kl 05 till det ljuvliga ljudet av koltrasten.
Just nu sitter jag och avnjuter en god middag och ljudet av bubblorna i champagneglaset.

Kan en fredag bli mycket bättre?

Trevlig helg!

På väg hem till Kiruna efter en dag med möten i Skellefteå. Sitter i SAS-loungen på ARN T5 och känner mig lite lätt sliten.
Ska ta och blanda mig nåt gott, så kanske det känns lite bättre. ;)
I övrigt blir det fullt ös med jobb i helgen.

Skippade lounge 26 och provade istället champagneloungen i AMS.

image-3217001523.jpg

Skål och trevlig helg, snart avgång med SK1556 mot ARN.

Toppen