Smuffe
Medlem
Spenderade mestadelen av fredagen i sängen och soffan bortsett för en promenad till sambons möte i Liljeholmen och tillbaka.
Lagade en riktigt awesome middag beståendes av fläskfilé uppskuren i lagom srora tärningar marinerat med havssalt med vitlök, persilja, svartpeppar, vitlök, chili, nötfond, smokey sauce och extra f#%!×; ₩ g j $+#%@ hot sauce. Avslutade med att toppa med ett par skvättar eller 7 av whisky.
Till detta stektes 2 paket bacon, vilade dessa när jag stekte på fläskfilén i baconfettet med extra smör och havssalt, på med baconen igen för att sedan hälla på grädde samt lite mjöl som redning.
Till detta serverade jag med ris...
Snabbt, enkelt och sjukt gott!
Dagen spenderades på Globen från kl 05:45 och bygg av måndagens Fotbollsgala.
Ikväll avslutar jag och min bättre hälft på O'learys för middag och ett par öl.
Imorgon tillbringas större delen av dagen på Globen från kl 08 samt måndag...
Helgen blir inte allt för variationsrik.
Trevlig helg var ni än befinner er.
Lagade en riktigt awesome middag beståendes av fläskfilé uppskuren i lagom srora tärningar marinerat med havssalt med vitlök, persilja, svartpeppar, vitlök, chili, nötfond, smokey sauce och extra f#%!×; ₩ g j $+#%@ hot sauce. Avslutade med att toppa med ett par skvättar eller 7 av whisky.
Till detta stektes 2 paket bacon, vilade dessa när jag stekte på fläskfilén i baconfettet med extra smör och havssalt, på med baconen igen för att sedan hälla på grädde samt lite mjöl som redning.
Till detta serverade jag med ris...
Snabbt, enkelt och sjukt gott!
Dagen spenderades på Globen från kl 05:45 och bygg av måndagens Fotbollsgala.
Ikväll avslutar jag och min bättre hälft på O'learys för middag och ett par öl.
Imorgon tillbringas större delen av dagen på Globen från kl 08 samt måndag...
Helgen blir inte allt för variationsrik.
Trevlig helg var ni än befinner er.