Senaste nytt

Fredagstråden™

Äntligen fredag. Haft en mycket intressant och lärorik vecka här i Aberdeen. Klarade testet på min offshore-kurs så nu blir det jobb på Nordsjön! Firar med en pint i hamnkvarteren. Åker tillbaka till Göteborg via Köpenhamn ikväll och landar vid den humana tiden 2335... Cheers!

...och här är det snart läggdags inför lördagsfakiren ARN-CPH 06.15 för vidare färd till FCO. Nästan läge att åka ut till ARN redan nu och slagga på en bänk...

Här tas det lugnt också, ska med 8:10 till HEL imorgon.... Första flygningen för (med) sonen som är 3 månader. Ska bli intressant / lärorikt inför Arn-ord i C om 14 dagar :)

Hälsningar från Hilton Tokyo! Anlände för egen del med SK i förmiddags. Behaglig flygning från CPH, särskilt mycket sömn blev det inte, men vad gäller den mjuka produkten levererade SK verkligen. Stannar här några dagar, sedan bär det av till Osaka och Kyoto. Trevlig helg alla!

En inte helt ovanlig rutt här på BC! Om du har access till loungen på Hilton så bjuds det på Piper Heidsieck till frukosten, en härlig start på dagen...

Hälsningar från Hilton Newark Airport. Ingen uppgradering idag men just nu var sängen viktigast, så jag orkade inte tjafsa. Nu ska det sovas så att jag kommer upp imorgon.

Toppen