Senaste nytt

Fredagstråden™

Jag vet att många av oss BC-resenärer ofta bor på hotell och har god humor.
Vad sägs om följande tips: :cool:

Hotel_Prank.jpg

Låååånga dagar på kontoret hela veckan, riktigt jävla skönt att det är fredag och jag inte sitter kvar på kontoret längre! Sitter istället med en Göteborgsporter från Oceanbryggeriet i näven och njuter av det fina vädret.

SKÅL!

Oj vilken vecka! Till att börja med lansering av BusinessClass 2.0 med allt vad det innebär. Alla detaljer är inte på plats än men grundstrukturen är i alla fall där, och nya plattformen är så mycket trevligare och proffsigare att arbeta i, för att inte nämna hur mycket snyggare allt blir. Och ovanpå det tre PR-events på en och samma vecka: Malmö Aviation, Norwegian och Emirates.

Ögonlocken hänger redan, frågan är inte om allt slocknar i förtid, utan när. Men en ledig helg känns bra, så blir det nya friska tag nästa vecka.

Jag har jobbat sedan 0700 med ett högrisk projekt och nu är kl 2244 och det är dags att slå igen laptopen. Tänkte dra till Fulham/Parsons Green och besöka en trevlig champagnebar och möta upp några vänner. Ingen sen kväll då jag måste köra igång 1000 imorgon bitti igen med hela teamet samlat.

trevlig helg!

Jag har jobbat sedan 0700 med ett högrisk projekt och nu är kl 2244 och det är dags att slå igen laptopen. Tänkte dra till Fulham/Parsons Green och besöka en trevlig champagnebar och möta upp några vänner. Ingen sen kväll då jag måste köra igång 1000 imorgon bitti igen med hela teamet samlat.

trevlig helg!
Amuse Bouche?

Nu är det helg och lugn och ro hemma, det var ett tag sen jag var hemma på helgen.

Märkte för övrigt att jag har ett antal poäng på Club Carlsson som är jämt delbart med 1000 just, den chansen är väl bara typ 1 på 1000 ;)

F*** budet på leiligheta gikk åt skogen, da blir det Oslobase på meg enda en stund.... Sukk :/

Det är jobbigt i Stockholmsområdet :/

Det tog mig typ 30 visningar, 5 budgivningar och 6 månader innan jag hittade något som jag ville ha som landade på rätt prislapp!

Lycka till!

Ai ai ai, det var ganske mye....!!! Takk for lykkeønskning, noen ganger får jeg lyst å gi opp alt og flytte ut på landet her i Nord-Norge (helgeland) med noen sauer og kyr :D

Toppen