Senaste nytt

Fredagstråden™

Inte fredag och ingen lounge på flygplatsen i Linz. :rolleyes:
Men gratis Wi-Fi och fin utsikt från restaurangen över två Austrian plan, som är de enda synliga planen på denna lilla flygplats.

Det ska finnas en lounge i Linz enligt Austrian Airlines websida.
Invitation required

Stämmer. Men det såg jag först då jag passerat säkerhetskontrollen, dvs ca 10 meter, innan gaten. En hiss upp till plan 2.
Nyttjade Jet Lounge i Wien. Här hade DC, Amex och Visa varsitt "rum".

FREDAG!

Sista dagen på gamla jobbet, en veckas semester nästa vecka och sedan tillbaka till samma kontor men med nytt jobb. Som de flesta nog redan läst ska jag tillsammans med en kompis ut å flyga en del nästa vecka, med start imorgon. Önska oss lycka till med uppgraderingar och tidtabeller!

Ps. Jag har sex timmar i Köpenhamn imorgon, om du är där och kan släppa in mig i loungen skicka ett pm!

Last edited:
Låter riktigt nice Gnopps!

Själv har jag varit duktig och bytt batteri i bilen så att den nu startar igen. Måste hitta den där förbannade strömläckan som gör att den laddar ur när den står... Som tur var hade inga andra problem dykt upp medans den stått över sommaren, så bes resturang iktningen imorgon borde inte vara något problem.

Nu är det lite uppföljning av saker kvar den här veckan och sedan är det helg! Tänkte försöka hitta någon trevlig tills imorgon, någon som har några bra förslag där man fortfarande kan boka bord?

Tänkte försöka hitta någon trevlig tills imorgon, någon som har några bra förslag där man fortfarande kan boka bord?

Ett bord på FCT i Frankfurt, kanske? ;)

10/14(FR) SK673 c1
Stockholm(ARN) 16:50 Frankfurt 19:00 M82
10/14(FR) LH778 f1
Frankfurt 21:55 Singapore 15:50+1 744

Det går att boka bonusresor fram till 6 timmar före avgång med US Airways miles.

Då var det fredag igen!

Blir en helg i familjens tecken - har blivit många kvällstimmar sista tiden pga eventet och jobb. Vi har hantverkare på kontoret som byggt om konferensrum och "telefonbås" under veckan och det blir riktigt bra. Helt klart nästa vecka efter att elektrikern dragit klart el och belysning.

Jätteskönt att ha en arbetsvecka avklarad, nu vankas några kalla öl och en god middag. Annars blir det mycket vilande hemma i Chongqing i helgen och eventuellt en sista-minuten-resa på söndag eftermiddag för att vara med i Shanghai på workshop nästa vecka...

Skall även passa på att skriva ett par reserapporter.

Trevlig helg alla!

Toppen