David skrev:Grattis!Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Det har jag missat.Grattis Robert!Klicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Grattis!Klicka för att utvidga...
Claes L skrev:Stort grattis!!!!!Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Tackar för grattishälsningarna! De värmer så här efter en arbetsdag i Kiruna (-24) och i svalkan i Jukkasjärvi (se själva)...Visa bifogad bild 12396Visa bifogad bild 12397Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag var nära att få elchock när jag promenerade Bangkoks gator.Någon ropade uppifrån och då var en tjock elkabel på väg mot mig. Jag hoppade undan och jag klarade mig utan några skador. Ena ende av kabeln var ej skärmad så det blev kortslutning när kabeln föll på en liten vattenpöl.Safe journey allihoppa!Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag var nära att få elchock när jag promenerade Bangkoks gator.Någon ropade uppifrån och då var en tjock elkabel på väg mot mig. Jag hoppade undan och jag klarade mig utan några skador. Ena ende av kabeln var ej skärmad så det blev kortslutning när kabeln föll på en liten vattenpöl.Safe journey allihoppa!Klicka för att utvidga...
Ja, man blir ganska mör efter många nattflyg utan övernattning på marken.Jonas C skrev:Nyss uppvaknad efter 16 timmars sömn. Två nätter med nattflygningar sätter sina spår i kroppen.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Nyss uppvaknad efter 16 timmars sömn. Två nätter med nattflygningar sätter sina spår i kroppen. Om någon timme bär det av mot Stockholm igen för att spendera helgen på Waterfront Hotel tillsammans med en god vän som kommer på besök från Tyskland.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Mitt fridayfun var idag att läsa TSA bloggen:The TSA Blog: TSA Week in Review: Ten Grenades Discovered at Seven Different Airports This WeekBomber och granater, smäll karamell.Klicka för att utvidga...