Senaste nytt

Fredagstråden™

512e361eb29442a313904292d473575e.jpg

Äntligen fredag

Fredagskvallen skall spendera i SAS superduperplus med forhoppningsvis gourmetmat och ? Ja vad ska man dricka egentligen.....

Glad fredag pa er alla.

Me 2. Bliver en gourmet-muffin og en flaske gourmet-vand, måske en flaske gourmet-Premium Wine. SAS LyxPlus at it's best!
Jag la 61 euro pa uppgraderingen med optiontown sa det blir muffins for hela slanten! Nu landade till och med karran sa snart ar det dags! Tur dom inte hade sa mycket mat i loungen sa jag kan ata mig matt pa lyxmaten.....

Fick idag tummen ur och införskaffade mig ett par ordentliga löparskor inför nästa års premiär på Göteborgsvarvet. Var på Löplabbet här i stan och provade ut dessa Saucony Guide 8 Herr - Löparskor Efter en testrunda runt kvarteret konstaterade jag att skorna kändes mycket bra och att min kondition var mycket dålig :p Kompenserar nu med lite fika i form av Poppels Projekt 006 Smöf Pale Ale som smakar alldeles utmärkt! I helgen väntar en fikakväll hos en mycket god vän samt födelsedagsfirande för min flickväns bror. Inser också att slutet av oktober blir rese-intensivt med Gdansk, London och Karlskrona inom en vecka :D

Toppen