Senaste nytt

Fredagstråden™

Precis checkat in på nyrenoverade Curio by Hilton i Hamburg. En weekend med polarna och lite Bundesligafotboll står på schemat!

Tyvärr bör det tilläggas att Albin Ekdal skadade sig på träningen igår och således missar matchen. Riktigt surt!

Vilken fredag, jag borde nog logga av och ta mig en rejal stankare. En av mina kunder kontakta mig imorse om jag kunde komma over till Stockholm nasta vecka - sagt och gjort bokat och klart, trodde jag...... sag just at bokningen, som jag tyckte var ratt billig for sa kort varsel, har hamnat I November!!!! Bokningen ar nu avbokad och flygen jag redan sagt till kunden att jag tar finns inte! Nu galler det att tanka snabbt.....

Ligger hemma sjuk denna fredag. Måste vara effekten av den korta transfertiden som gjorde att jag inte hann till loungen på CPH på vägen till Belgien i tisdags för sedan dess har jag varit krasslig.

Suger extra mycket då jag missar At the gates som spelar på Liseberg ikväll och med största sannolikhet även BC-träffen imorgon.

Får trösta mig med en bokning till Svalbard eller nån annan trevlig rabatterad destination.

Last edited:
Sitter med Fredags-GT:n på balkongen och njuter av den friska vinden som piskat Göteborg under veckan. Nu tittade solen fram under någon minut. Köpte lite kvalitetsöl förut, få se om den är drickbar. Vad gör man inte för nya ölsorter på Untappd! För säkerhets skull blev det en flaska mousserande med... :)
f07c033766499f750961e1a98bb0bf49.jpg

På kort besök i Umeå för att träffa vänner, jaga älg och plocka svamp och bär. Sambon har sin släkt i Jämtland och är därför en riktig "tryffelsvin" när det gäller kantareller

Attachments

• DSC_0984.JPG
    DSC_0984.JPG
    110 KB · Visningar: 132
Toppen