Senaste nytt

Fredagstråden™

Tidig lördagmorgon och man känner sig inte så fit for fight när klockan ringde 05:15.... Jobb hela helgen och ikväll är de bröllop, eller åtminstonde festen hinner jag till. Ceremonin missar man på grund av jobb.

Själv var det skumpa på jobbet i HEL. De hade lyckats med konsstycket att köpa in den exklusiva Bernard Massard, så man kände nästan som i ett luxuriöst SAS Plussäte! Fast det var en helflaska, så det kändes inte helt rätt!
2417fdd87772c5571fd295074dad7978.jpg

:)

Av någon anledning var verkar den vara omåttligt populär i vårt östra grannland... var på en finare tillställning i Finland här om veckan, gissa vad det var som bubblade i glasen... Kändes som att sitta i puss när den serverades

Fredagskvällen spenderades slappandes hemma med fru och barn, trött och stel i hela kroppen nyss hemkommen efter en lyckad Kick-off i Svansele wildmarkscenters regi. Svansele Vildmarkscenter - Upplev vildmarken i Norrland Klart den roligast ativiteten av den typen jag har provat.

Om någon vill ordna nått unikt så kan jag verkligen rekommendera dem.
De lagar mycket bra käk tillagat över öppen eld, (Mannerström brukar tydligen vara där och öva på matlagning över öppen eld)
Sen att sätta sig på var sin 4-hjuling och köra långt ut i skogen, för att äta, basta och framför allt köra 4-hjuling i varierande terräng. Känslan att sen sätta sig på ett "tefat" och slänga sig ut för vattenrutchbanan i kolmörkret i facklornas fladdrande sken och känna att det går fort och banan är smal... en adrenalin rush!

Klart kul med teambuliding som innebär att köra ner sin 4-hjuling en myr och sen wincha up varandra ur surhålen.

På baslägert så har de en utställning med över 600 uppstoppade djur, vapen fällor mm, trodde inte mina ögon att någon hade byggt upp nått sånt i metropolen svansele. helt sjukt. :)

f485c8be7fa5825afefa8e74b17f216d.jpg

841f8e715935c4f2d5f79ed646ba1a05.jpg

Toppen