Senaste nytt

Fredagstråden™

Förband är Messugah som enligt biljetten börjar spela 19:30.
Så baserat på tidigare konserter skulle jag gissa de börjar 21:00.
Meshuggah som förband? Det var som fasen, då hade jag ju kunna tänkt mig att gå. Tänk om man vetat det. Metallica är ju för trötta nu. Har sett dem så många ggr att varje konsert är samma sak numera känns det som. :)

Efter lång tågresa checkar jag in och beger mig tii skybaren för en pilsner och möter en bartender som inte vill servera mig en öl i utbyte mot min rewardscheck ...

Då var det mindre än 24 timmar kvar till Metallica i Göteborg imorgon.
Någon mer som skall dit?
Kvällen var över förväntan faktiskt! :cool:
11tu5ch.jpg

Motivationen noll.
Skall boka nästa veckas Malmö-resa. Tänkte så fint fixa lite TP och boka Oslo via London. Häromdagen kunde jag köpa biljetten för under 3 papp. Idag är det bortåt 7 - Så dum så.
Och till det i-Landsproblemet. Hilton i Köpenhamn = frinatt. Men jag måste smyga upp 1,5 timmar tidigare. Svårt det här

Bidde inget Norge. Så jag skulle kunnat vara med på BC-evenemanget :mad:
Liten förplanering för resor till norska sør- och vestlandet under hösten gjorde slut på Fredagskrafterna. Bara en liten pusselbit kvar för att skrapa ihop lite mera TP.
Oslo-London-Köpenhamn-London-Stavanger-London-Oslo

Får bli att satsa på en kväll med en Bolognese a la Gennaro med en tuff röd Italienare som sällskap. Men först, en liten fika i trädgården i kvällsolen.
Tror det måste bli en på Bombay :)

Själv var det skumpa på jobbet i HEL. De hade lyckats med konsstycket att köpa in den exklusiva Bernard Massard, så man kände nästan som i ett luxuriöst SAS Plussäte! Fast det var en helflaska, så det kändes inte helt rätt!
2417fdd87772c5571fd295074dad7978.jpg

Toppen