Senaste nytt

Fredagstråden™

ImageUploadedByTapatalk1429908572.356086.jpg

Förbereder helgens studentikosa kapitel. Hade ju hellre sett en champagnekyl. Men man kan inte få allt. :)

Sitter med ett glas Chardonnay och njuter av att huset ar tyst och alla sover. Tredje veckans semester avklarad, forsta hemma. Avslutade senaste projektet sista mars sa att fundera over vad som ska ske harnast. Snart en manad sen senaste BA flighten sa borjar fa abstinens, forra veckans SAS flight spadde bara pa det hela. Enda flighterna bokade ar en t/r till Kanarieoarna om en manad med Easyjet..... har dock forsokt fa till sa bra kansla som mojligt for den genom att boka in oss pa rad 1.

Spenderat kvällen på Scandic i Växjö, fru pluggar där så jag och barnen gjorde sällskap. Positivt överraskad av väldigt bra och generös service.

Jourhavande denna helg för järnvägstrafiken i Stockholm... Dags att hoppa i säng så man är utvilad och kan styra upp ifall något händer.

Trevlig helg alla!

Är helgen slut för dig eller har du hamnat i eländet som (igen) drabbar Stockholmsområdet? Detta är väl i stort sett femte måndagen i rad med allvarliga störningar :( Vår infrastruktur måste vara ett måndagsexemplar...

Inser precis att jag aldrig mer ska läsa denna tråd de helger jag har 33h arbete
Citerar mig själv!

Nu är min 33h arbetshelg över och jag ligger hemma med feber, lagom till att jag har några dagars ledighet. Skulle flyga till HEL ikväll men struntar i det och blir hemma.

Utöver att jag har jobbat 33h fått ställa in en flygning och är super dödssjuk så är jag tvungen att sova på soffan för att min iskalla sambo tycker jag gör för mycket läten i sömnen när jag är sjuk.

Är helgen slut för dig eller har du hamnat i eländet som (igen) drabbar Stockholmsområdet? Detta är väl i stort sett femte måndagen i rad med allvarliga störningar :( Vår infrastruktur måste vara ett måndagsexemplar...

Kan ju passa på att skriva och svara samtidigt. Jag har gått av min jour idag 07:00 och problemet med spårtrafiken nu är en trasig växel vid Stockholm södra...

Jag passar på att kompa ut tidigt från jobbet idag (halvdag) nu är man ledig resten av veckan :D

Toppen