Senaste nytt

Fredagstråden™

Efter en låååång arbetsdag har jag äntligen satt mig på bussen på väg vem från jobbet. En helg fylld av städning väntar mig, men å andra sidan väntar ett nytt äventyr med farfar på onsdag. Jag önskar alla en riktigt trevlig helg.

Du är helt säker på att du inte är lite killförkyld nu och två dagar framåt då? :)

Sista inlägget denna fredag kanske? Efter en nice arbetsdag här på Malta kastar jag nu in handduken. Imorgon blir det mc och sightseeing. :)

Fredagen spenderades ute i Luleå skärgård hos föräldrarna. kom dit vid 14 tiden...Vid 15 tiden gick strömmen...
Vi fick börja koppla kablar till backup kraft till cikulationspumpar mm... resten av kvällen spenderades, förutom att elda i pannan med att laga mat på gasolkök. pga. Detta så vart det vissa ändringar i menyn, som slutligen vart Stekt lax med mandelpotatismos och Champagne som måltidsdryck. Efter maten vart de Kaffe och en skvätt single malt som avec.
Värre kan man ha det.

God fredag til alle!
Forsætter det svenske tema fra tidligere med:
ImageUploadedByTapatalk1421422951.389943.jpg

Här är klockan strax över midnatt här i Shanghai (så tekniskt sett lördag) och jag sitter i videokonferens med Stockholm och New York. Mest sugen på att gå och lägga mig faktiskt...

Toppen