Senaste nytt

Fredagstråden™

Haft roligare fredagar. På väg till minneskväll över kamrat som begravdes idag :(
Tror dock det kan bli trevligt. Några bägare så brukar det kunna livas upp :)

Beklagar @Valley - det är alltid trist med begravningar. Hoppas kvällen vänder till något bra!

Själv sitter jag hemma och väntar på att avsluta veckans arbete med ett conf-call. Har dessutom en förkylning på G, så det blir att ta det riktigt lugnt i helgen och mest surfa BC.

Det later inget vidare @Valley, jag beklagar. Forhoppningsvis blir kvallen battre och ni kan minnas tillsammans.

Jag har akt pa passet med barnen da fru Trekker tyckte hon behovde komma ut (har ett barn med vattkoppor). Borjar bli ganska trott da jag varit uppe sedan 2 imorse (UK tid) for fakir flighten hem. 2 timmar till sen hoppas jag lugnet infinner sig.

God fredag til alle! Her står den på afslapning inden 48-timers eksamen mandag-onsdag...
ImageUploadedByTapatalk1420824250.071182.jpg

Slutseminarium avklarat idag, vilket tack och lov inte medförde den sågning vi hade fruktat... Förhoppningsvis blir det lite tid över i helgen åt att skriva reserapport :)

God kväll!
Denna vecka har jag stiftat en ny bekantskap. Låt mig få presentera min nya dejt!
image.jpg
Namnet blev efter rådfrågning - "Kitchen Aid".
Tre dejter avklarade, 22 kvar.
Sen hoppas jag att vi aldrig mer behöver ses! ;-)

Som grädde på moset har stambyte påbörjats och kaoset är ett faktum. Sistaminutenbesked om fler ställen som måste tömmas eller hållas fria. Elektrikerna har varit här idag och möbler kan flyttas tillbaka.

Fick ett leende på läpparna när jag surfade på FB och gled in på Västerås Flygklubbs sida. Vad ser jag? Jo Sigurd Erik-Kalle Martin Ludvig, den kärra jag en gång fått spaka. Nostalgi.

I helgen ska jag plasta in, sätta upp slussar, tejpa skåpskarvar...
Och plugga lite.

Önskar er alla en trevlig helg!

Efter en låååång arbetsdag har jag äntligen satt mig på bussen på väg vem från jobbet. En helg fylld av städning väntar mig, men å andra sidan väntar ett nytt äventyr med farfar på onsdag. Jag önskar alla en riktigt trevlig helg.

Toppen