Senaste nytt

Fredagstråden™

Air Serbia flyger inte inom Skandinavien men inom Balkan, liknande avstånd men ett bättre utbud ex Istanbul-Belgrad, Belgrad-Athen varma rätter men Tromsö -Arn som sagt wasa knäckebröd-en helt relevant jämförelse därav enligt mig inte onödig-annars hade jag inte skrivit som jag gjort.

Air Serbia flyger inte inom Skandinavien men inom Balkan, liknande avstånd men ett bättre utbud ex Istanbul-Belgrad, Belgrad-Athen varma rätter men Tromsö -Arn som sagt wasa knäckebröd-en helt relevant jämförelse därav enligt mig inte onödig-annars hade jag inte skrivit som jag gjort.
Jag har flugit mycket inom Asien där flygtiden är allt från 50 minuter till över 7 timmar.
Jag jämför inte Singapore Airlines eller Cathay Pacific med SAS även de bolagen flyger också korta flygningar.
Om SAS hade råd samt hade många kunder som var beredd att betala dyra biljetter som inkluderade varm mat hade de gjort det.

Jag jämförde , speciellt då biljetten kostade ca 5000kr-wasa knäcke -plus att du måste ha medfödda valpögon för att besättningen skall fråga dig om påfyllning en andra gång....

Äntligen fredag! Sitter i loungen Yellow Room på Stockholm Bromma (BMA) i väntan på TF 316 mot Umeå (UME). En skön helg väntar i sommarstugan med farfar. Dags att närmare planera vinterns Asien-resa. Trevlig helg önskar jag er alla!

Jag jämförde , speciellt då biljetten kostade ca 5000kr-wasa knäcke -plus att du måste ha medfödda valpögon för att besättningen skall fråga dig om påfyllning en andra gång....
Tryck pa knappen i taket, sa som i sallskapsresan - da kommer dom och fyller pa. Man kan trycka hur manga ggr som helst.....

Jag håller med. För oss stackare som inte är iväg så borde du istället lagt ut en bild på ösregnet du pratade om... Lite solidaritet är väl inte för mycket begärt? ;)

Har 2 regnbilder från Sydney, kan dock inte ladda upp, telefonen klagar på för lite minne.

Någon som har tips på hur man utökar enhetsminnet och tar från internminnet? Har typ 20 gig intern men bara 200mb enhetsminne. Vill inte ta bort några appar, använder de jag har installerade och har flyttat så mycket som möjligt till internminnet där det går.

Tryck pa knappen i taket, sa som i sallskapsresan - da kommer dom och fyller pa. Man kan trycka hur manga ggr som helst.....
Det är deras jobb att fråga om jag vill ha något mer,nöjd etc men nästa gång som blir imorgon..då drar jag ned hela knappen så att det blir nonstop service med wasaknäcke..känner mig som Thomas Wassberg efteråt...

Toppen