Senaste nytt

Fredagstråden™

Trevlig valborg på er alla. Här kommer en hälsning från Lysekil

397865_10151347102921784_707857017_n.jpg

Nån lustigkurre hade bestämt att vi skulle ha oförberedd brandövning på jobbet idag.

Jag får väl erkänna att det var lite vitsigt att välja valborg. Synd bara att det inte följdes upp med en rejäl brasa, ett missat tillfälle där.

Trevlig Valborg från Kiruna!
Som sig bör: Kyligt och med sporadiska inslag av snö. Minns en Valborg för ett par år sedan med +15 och strålande sol. Minns att jag njöt goda öl på en uteservering då. Undrar under vilken dag vi får sommar i år? ;)
Nåja! 06:15 kommer flygtaxin och sedan bär det av till Köpenhamn som första anhalt. Med tanke på vad klockan är nu så är vi väl jetlaggade redan där... :p
På torsdag tar vi SK925 till IAD. Kom och hälsa på vid 2A/B om ni har vägarna förbi. :)

Attachments

• DSC_6217.jpg
    DSC_6217.jpg
    201 KB · Visningar: 397
Fredagskvällen tillbringas på ett hotellrum i Oslo - det blev en oplanerad snabbtur ikväll för att förhoppningsvis göra lite affärer imorgon. Får väl vänta någon vecka med att ha en ledig helg!

Fredagen vart perfekt! Fint hotell bra utgång och massa Amex poäng in på kontot :-D

Idag blir det middag på Avalon i Göteborg och sedan ut en sväng på Push :-D

Last edited:
En diskussion som jag råkade höra från mitt bordsgranne på en restaurang idag.

Kille 1: Förresten, när åker Jacob och Martin till New York?
(Dr. Miles: Det låter bekant...)
Kille 2: Jacob sa att han tänker att åka dit efter midsommar, men han väntar på svar från Roger.
(Dr. Miles: Va? Roger?)
Kille 1: Åker Roger också med till New York?
Kille 2: Ja, det verkar så. De tänker att köpa billiga Norwegian biljetter.
(Dr. Miles: Hmm, det kan inte vara BC.se Jacob, Martin och Roger.)

En diskussion som jag råkade höra från mitt bordsgranne på en restaurang idag.

Kille 1: Förresten, när åker Jacob och Martin till New York?
(Dr. Miles: Det låter bekant...)
Kille 2: Jacob sa att han tänker att åka dit efter midsommar, men han väntar på svar från Roger.
(Dr. Miles: Va? Roger?)
Kille 1: Åker Roger också med till New York?
Kille 2: Ja, det verkar så. De tänker att köpa billiga Norwegian biljetter.
(Dr. Miles: Hmm, det kan inte vara BC.se Jacob, Martin och Roger.)

Det jag undrar över är vad det är för billiga norwegian biljetter de tänkt hitta efter midsommar :)

Toppen