agehall skrev:Exakt så. £4 för att ta sig tillbaka till LHR. Sedan £20 för HEX och £4,5 för tuben. £45 för Uber är då ganska attraktivt...Klicka för att utvidga...
Igorius skrev:Jag ochAgötar en öl och spanar efterStefan62på the Hub, Sofitel Jumeirah Beach, Dubai.Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Oj, jag fick intrycket av att Ni inte skulle bo här på hotellet, utan att Ni istället bor på Radisson...är tyvärr borta på Hilton just nu - är Ni kvar imorgon?Klicka för att utvidga...
Igorius skrev:Bor inte här, men hade vägarna förbi. Oklart vad vi gör imorgon, men vi ska visst flyga litegrann.Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:När lämnar Ni området - vill gärna träffas?Klicka för att utvidga...
Igorius skrev:Oklart, men just nu är glasen rätt välfyllda!Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Ok, jag stressar på middagen lite...(är Ni kvar imorgon kväll?)Klicka för att utvidga...
Igorius skrev:Jag ochAgötar en öl och spanar efterStefan62på BiCE Sky Bar, Hilton Jumeirah Beach, Dubai.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Själv håller jag på och samlar mig på Doubletree LHR T5 för att ta mig in till LCY och testa BA001. Har spenderat rätt mycket tid på att försöka förstå hur man smidigast tar sig från LHR till LCY och det jag kommer fram till är att Uber nog är det enda realistiska alternativet. Jag är för lat för att hålla på med HEX, tunnelbana och DLR. Dessutom verkar prisskillnaden bli ca £15 vilket knappast motiverar strulet med en massa byten.Klicka för att utvidga...