Senaste nytt

Fredagstråden™

Den här fredagen är en bra dag trots allt. :)
Döm om min förvåning när jag såg tre TACA flighter, som jag har aldrig flugit, är krediterade på mitt United Mileage Plus konto.
Screenshot20120706_1.jpg

Jag undrar om någon knarkkurir har använt mitt UA MP konto....:eek:

P.S. Det här inlägget råkade vara mitt 6.000 inlägget. Det är en bra fredag. :)

Last edited:
Med lite efterforskning visade sig helt omöjlig routing(i alla fall på 21 maj) dessutom.

2012-05-21
TA037
Caracas -> Lima

2012-05-21
TA624
Santiago -> Lima

2012-05-25
TA631
Mexico -> San Jose

Arbetsveckan avslutades med cykling hem från jobbet, 20km i ett härligt Göteborgsregn:cool: Nu känns det som att man förtjänar både fredags-GT:n och fredagsölen! Kommer fram till september att cykelpendla till och från jobbet, 2 x 20 km. Det kommer ge lite kondition och benmuskler hoppas jag! Under helgen är det inte så mycket planerat, men jag känner för att gå ut och dricka lite kalla på lördag, så något styr man väl upp :)

Jaha vad gör man på arn till klockan 20:14 då mitt tåg går då nu när inrikes loungen är stängd....?

Spenderar helgen i Hong Kong, skönt att slippa mainland Kina en stund. Trevligt ikväll med middag på HRC och sedan drinkar på Club Feather Boa och andra ställen i SOHO. Imorgon blir det shopping av Appleprylar, kameraobjektiv och antagligen lite kläder också. Söndag är öppen ör förslag men då bär det också "hem" igen.

Semesterfredag med ösregn, samt ett par kalla tyska öl attfirain semestern med. Inte mycket planer i helgen, I veckan blir det snabb visit GVA/ZRH (hotell tips någon?)

Nästa Fredag blir det ju BA till London..så då blir det nog livat här i fredagstråden.

Sitter hemma och dricker Dragon Pearl Jasmine té. :D
Det smakar gott trots att tebladet är två år gammalt. Jag kommer att märka om det var dålig idé eller ej...

Blev en lugn kväll då jag envist ville ha klart en funktion till en kund. Nu kan ni ge er på att det inte gick så enkelt som det borde utan tog hela kvällen istället.

Imorgon blir det en direkt t/r till Halmstad, dock med det spännande färdsättet bil där man ju inte tjänar poäng. :(

Toppen