Senaste nytt

Fredagstråden™

och nu är vi hemma i Sollentuna.
Resan mellan Inverness och Sollentuna gick fort. Det tog typ en kvart.
Lista ut hur min resväg ser ut. :)

Ledtråd: Jag bor också 15 minuters bilavstånd från Kairo.

Inte fredag idag, men vi inte vad jag ska skriva detta annars. I natt drömde jag om att AHO och Jacob hade tillverkat ett sällskapsspel åt BC.se:s regi. Det enda jag kommer ihåg är att sällskapsspelet handlade om flygplan. Det bör tilläggas att det inte är första gången jag drömmer om BC.se. Den andra gången var nämligen i vintras när jag drömde att lärarna på min skola jag runt med BC-taggar på väskorna...

Inte fredag idag, men vi inte vad jag ska skriva detta annars. I natt drömde jag om att AHO och Jacob hade tillverkat ett sällskapsspel åt BC.se:s regi. Det enda jag kommer ihåg är att sällskapsspelet handlade om flygplan. Det bör tilläggas att det inte är första gången jag drömmer om BC.se. Den andra gången var nämligen i vintras när jag drömde att lärarna på min skola jag runt med BC-taggar på väskorna...

Haha! :D
Går du upp i toppen som mest BC-skadad nu ?

Ska vi skapa ett parallellt diskussionsforum om Ryanair ? Sedan ordinerar vi några dagar där när symptomen börjar komma...

och nu är vi hemma i Sollentuna.
Resan mellan Inverness och Sollentuna gick fort. Det tog typ en kvart.
Lista ut hur min resväg ser ut. :)

Ledtråd: Jag bor också 15 minuters bilavstånd från Kairo.

Jag skulle gissa på att du varit vid Inverness i närheten av Danderyds sjukhus och inte i Skottland :)
Du åkte säkert cykel.

bjuder på en bild från lokala vattenhålet i Cambridge...

2ugibh3.jpg

Bara halv vecka denna vecka så jag tog helg idag, övar lite inför semestern :)
Blir festival hemma i lilla födelseorten Töreboda, fullt ös!

Toppen