Senaste nytt

Fredagstråden™

Ikväll: Premiär på "Dark Shadows" med Johnny Depp.
Imorgon: Domestic maintenance... och lite träning ...
Söndag: ja, så lite som möjligt ...

I och med stundande större renovering så har vi inte planerat in några resor. dock; börjar få viss abstinens, ligger "efter" vad gäller nödvändiga inköp i Pars, ex.vis. Och, det är hög tid att bestämma och boka en eller ett par konferenser i höst.

Fredag? Nä, inte möjligt? Denna helg är stressig. Mycket jobb och så måste jag förbereda lite seminarier innan det bär iväg mot USA på tisdag. :)

Trevlig helg alla!

En vecka nästan avskärmad från BC.se - abstinens! :)

Nu sitter jag återigen på hotellrummet i KUL. Åker hem till PVG ikväll via BKK efter en givande vecka med jobb, kundmöten och en och annan biltur genom CPO-plantagerna.
Helgen blir ytterst lugn. Bara softa, ta en promenad, tvätta och sedan se upplösningen av PL på söndag.

Härligt med fredag och helg! Byter snart kontor mot SL på CPH i väntan på SK1517 till LHR. Biljett inköpt under businessrean. Vi ser upplösningen av PL på plats och äter på Amaya och The Greenhouse :cool:

Sitter i NBO och väntar på ett kundmöte i eftermiddag. Hilton var snälla nog att uppgradera mig till ett executive rum, så jag har tillgång till loungen och fin utsikt över staden.

Imorgon blir det safari och sedan väntar hemresa i LX C. Av någon anledning hade de massor med plats för *A upgrades, vilket jag inte var sen att utnyttja.

Har precis landat en Bell 212 helikopter på första försöket, har aldrig flugit heli tidigare.

"det händer inte ofta" sa instruktören :)

Har film! Sjukt nöjd och det var otroligt kul!

Har precis landat en Bell 212 helikopter på första försöket, har aldrig flugit heli tidigare.

"det händer inte ofta" sa instruktören :)

Har film! Sjukt nöjd och det var otroligt kul!

Men sedan har kanske inte instruktören haft så många Businessclass-medlemmar på besök.....så han var omedveten om deras talangfulla natur...;)

Toppen