Senaste nytt

Från 14e Mars 2024 höjs avgiften för Amex Elite & Premium

Taggen

Medlem
Eller åk till Barcelona. Man behöver inte ens lämna flygplatsen. Bara gå ner till metrostationen och köp biljett och stoppa undan plånboken där det syns.
Eller så rapporterar man bara kortet som trasigt så kommer ett nytt. Känns dyrt att åka till Barcelona för att bli av med sitt AMEX kort.
 

Taggen

Medlem
Undrar om det kommer en faktura om man klickar i det alternativet?
Eller så är det bara så att de vill ha en korrekt statistik och inte att folk rapporterar ett massivt borttappande av kort. Jag har nu beställt metallkortet och det dök inte upp något snack om faktura så drar de ett belopp nu så är det bedrägeri då man måste informera om detta innan jag kan slutföra beställningen.
 

eddo

Medlem
Rapportera gärna hur det nya Elite-kortet är, och hur fort det anländer (och ifall en faktura kommer i efterhand hahah).
Beställde nytt igår och mitt har beräknad leverans 22/3. Får se om det håller men enligt min erfarenhet brukar Amex kort levereras enl utlovat datum.

Egentligen har ju kortets design noll betydelse men nytt är alltid kul och ska de börja ta 500 kr/mån kan de åtminstone få skicka ut det nya, haha. ;)
 
Toppen