Delades det ut några foppatofflor - förlåt - morgontofflor?Ingen skumpa längre som predrink...
Det går utför...
Ja, det var en form av sätesskydd som dom la på när man ville sova.hej! Får man madrass numera på Thai business eller i varje fall tunt sätes skydd?
Var det från ARN eller CPH?Gula Änkan och CanardDuchene pink champ (riktigt bra) finns i standard utbudet.
Har varit med om att viss thai crew från Arlanda har fått för sig att det är olagligt att servera alkohol på backen (även i främre kaninerna) så därför nobben på skumpan.Ingen skumpa längre som predrink...
Det går utför...Visa bifogad bild 77980
Ungefär min tanke också att jag sedan behövde en Cola är en annan sakHar varit med om att viss thai crew från Arlanda har fått för sig att det är olagligt att servera alkohol på backen (även i främre kaninerna) så därför nobben på skumpan.
Jag gick inte i polemik med thai crew för det hade varit dömt att misslyckas utan såg till att dricka ikapp!
När jag flög Seoul-Taipei (tekniskt stopp) - bangkok 29/6 i år sades det ”no permission to serve alcohol on the ground”.Ungefär min tanke också att jag sedan behövde en Cola är en annan sak.