Senaste nytt

Frågor om platstillgång på flighter

Du inser att de där siffrorna kan ändra sig 4711 gånger (både upp och ned) innan den flighten faktiskt avgår?
Har en first class resa bokat 14:e okt och var nyfiken kring hur stor sannolikhet det är att två platser blir tillgängliga hos Lufthansa just det datumet. Trodde det var kört med det datumet då det endast verkar finnas en plats ledig? Men om det finns hopp så får jag avvakta helt enkelt :)

Har en first class resa bokat 14:e okt och var nyfiken kring hur stor sannolikhet det är att två platser blir tillgängliga hos Lufthansa just det datumet. Trodde det var kört med det datumet då det endast verkar finnas en plats ledig? Men om det finns hopp så får jag avvakta helt enkelt :)
Ledsen att låsa pessimistisk men du kan nog skippa dom planerna. Fredag är det många som vill hem alternativt resa ut på weekend.

Om du vill köpa två F-platser skulle jag ringa LH och prata med dem. Troligen kan de öppna platser.

Om det är awardstolar du tänker på så är det dess siffror rätt meningslösa att titta på eftersom de inte säger någonting om hur fullt ett flyg är utan vad bolaget är villiga sälja vid ett givet tillfälle.

Tack för det, var lite extra intresserad inför släppet av SAS nya budgivning på uppgradering fr.o.m.
måndag

Toppen