Reste TG585 och TG960 den 6 dec.
Piper-Heidsiecks som Pre drink,
serverades även på TG961 på utresa i november.
Bästa Thai inflight Mat/Dryck på länge, klar uppryckning.
Reste TG585 och TG960 den 6 dec.
Piper-Heidsiecks som Pre drink,
serverades även på TG961 på utresa i november.
Bästa Thai inflight Mat/Dryck på länge, klar uppryckning.
Var det Piper-Heidsieck även uppe i luften? Eller fanns annan (bättre) champagne då?Reste TG585 och TG960 den 6 dec.
Piper-Heidsiecks som Pre drink,
serverades även på TG961 på utresa i november.
Bästa Thai inflight Mat/Dryck på länge, klar uppryckning.
Det är deras standardskumpa i Biz på longhaul för tillfället.Var det Piper-Heidsieck även uppe i luften? Eller fanns annan (bättre) champagne då?
Trist, även om Veuve (som de kört tidigare, senast jag flög dem var i somras) inte är min favorit så är den i mitt tycke avsevärt bättre än Piper.Det är deras standardskumpa i Biz på longhaul för tillfället.
Upplevde du nån skillnad på ut / hemresa?Reste TG585 och TG960 den 6 dec.
Piper-Heidsiecks som Pre drink,
serverades även på TG961 på utresa i november.
Bästa Thai inflight Mat/Dryck på länge, klar uppryckning.
Upplevde du nån skillnad på ut / hemresa?
Jag menar du flög A350 tillbaka, jag frågade crew om de var standard Stockholms crew men han förstod nog inte vad jag menade. Har inte flugit thai på länge men tyckte att ekonomi var snäppet bättre än det har varit, i A350.
Kanske är en del av besparingsprogram, Thai dras ju med en del ekonomiska problem, och skiljer nog vanligen lite grann i pris mellan Veuve Clicquot och Piper-Heidsieck. Får hoppas det är tillfälligt.Jag flög ut den 12 november TG961 som nog va första dagen med A350. Jag föredrar A350 före 777/300ER.
Mycket trevlig cabincrew på dessa A350 flighter.
I augusti serverades GulaÄnkan så byte av champ har skett
under hösten.