Mr Basic
Medlem
Har du provat att ringa (och de kunde inte se några Lufthansa business-awards längre fram än 180 dagar)?Ja, jag har eurobonus. Då får jag avvakta något annat flygbolag då. Tråkigt!
Tack för svar!
Har du provat att ringa (och de kunde inte se några Lufthansa business-awards längre fram än 180 dagar)?Ja, jag har eurobonus. Då får jag avvakta något annat flygbolag då. Tråkigt!
Tack för svar!
Jag har faktiskt inte det. Tänkte höra med proffsen här på BC förstHar du provat att ringa (och de kunde inte se några Lufthansa business-awards längre fram än 180 dagar)?
Helt rättJag har faktiskt inte det. Tänkte höra med proffsen här på BC först![]()
Sant. Jag kan prova att ringaHelt rättmen ibland förändras ju saker. Enda som blivit bättre med ”nya Tallinn” är att väntetiden i princip försvunnit. Kostar ju inget mer än max 10 min att kolla om det finns biljetter eller inte.
Är det SAS-biljetterna du är ute efter? Det kan mycket väl vara så att det är black-out dates denna period. Ett annat scenario är att de blev uppbokade online redan vid midnatt när de släpptes. De brukar ryka fort som tusan.Konstigt släpptes inga biz biljetter från LAX - CPH idag. Pratade med Sveg precis när klockan slog 9 och det fanns bara plus. Inget från SFO heller.
Brukar dom inte släppa varje dag vid mellandagarna?
Brukar inte släppas business longhaul som bonusresor mellan 15DEC-10JAN ca.Konstigt släpptes inga biz biljetter från LAX - CPH idag. Pratade med Sveg precis när klockan slog 9 och det fanns bara plus. Inget från SFO heller.
Brukar dom inte släppa varje dag vid mellandagarna?
Är det SAS-biljetterna du är ute efter? Det kan mycket väl vara så att det är black-out dates denna period. Ett annat scenario är att de blev uppbokade online redan vid midnatt när de släpptes. De brukar ryka fort som tusan.
Ligger själv och bevakar till Newark, men inga biljetter har släppts dit heller vad jag fått notiser/sett på ett tag nu.
Brukar inte släppas business longhaul som bonusresor mellan 15DEC-10JAN ca.
Har bevakat flera dagar. Det är ren sas.
Igår kom jag fram 9.05 då fanns bara en kvar i biz.
De släpps LAX-CPH kl 09 eftersom det är midnatt där då.
Har släppts två vid 09 varje dag denna veckan förutom idag.