Canadien
Medlem
Fast nu när jag tittar så är det ju cashbiljetter (som kan betalas med poäng) och inte bonusresor. Du ser på priset i poäng om det är det ena eller det andra.T.o.m. 19 Jan kan jag idag se bokningsbara SAS-resor för poäng.
Fast nu när jag tittar så är det ju cashbiljetter (som kan betalas med poäng) och inte bonusresor. Du ser på priset i poäng om det är det ena eller det andra.T.o.m. 19 Jan kan jag idag se bokningsbara SAS-resor för poäng.
Fast nu när jag tittar så är det ju cashbiljetter (som kan betalas med poäng) och inte bonusresor. Du ser på priset i poäng om det är det ena eller det andra.
Japp. Tyvärr är det så. Och vill du ha fler än 2 platser i Plus får du vänta till T-300Ja. Använde inte rätt terminologi, sorry. Så svaret är att jag må vänta till T-330?
Japp. Tyvärr är det så. Och vill du ha fler än 2 platser i Plus får du vänta till T-300
Tänkte du lägga till en inrikes inom Sverige på utresan? Det godkänns i så fall inte då det blir en double open jaw (XXX-ARN-SIN-KUL, SIN-ARN)Har en resa (Amex 2f1) ARN-SIN-KUL, SIN-ARN och tänkte lägga till inrikes anslutning. Tror och hoppas det ska vara möjligt? Måste man vänta till SAS släpper sina Star Alliance Awards (330 dagar innan?) eller är det möjligt för Tallin att lägga till det med de SAS-resor man kan se via deras egna sökmotor, för endas SAS-resor?
Tänkte du lägga till en inrikes inom Sverige på utresan? Det godkänns i så fall inte då det blir en double open jaw (XXX-ARN-SIN-KUL, SIN-ARN)
Ring igen och hoppas på bättre agent
Ännu mer otroligt att det finns en hyllningstråd här på BC till personalen i Tallinn.Otroligt att det ska vara så.