Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Hej,

Jag har knåpat ihop ARN-LHR-BKK//BKK-LHR-ARN i awardfares, där alla flighter finns, MCT är ok samt Finn som EB award. Flighterna är med SK och TG

Denna rutt finns inte i SAS *A tool. Borde inte denna även vara bokningsbar här. LHR-BKK-LHR finns bokningsbar här.

Några funderingar varför?

F
 

Tonton

Medlem
Hej,

Jag har knåpat ihop ARN-LHR-BKK//BKK-LHR-ARN i awardfares, där alla flighter finns, MCT är ok samt Finn som EB award. Flighterna är med SK och TG

Denna rutt finns inte i SAS *A tool. Borde inte denna även vara bokningsbar här. LHR-BKK-LHR finns bokningsbar här.

Några funderingar varför?

F

1. I vilken kabinklass har du kollat?
2. Vilket PoS använder du? Testa att byta.
3. SAS *A tool har ganska snäva regler kring byten osv. Beroende på hur lång tid du har vid byten etc så filtrerar den bort resultat. Bara att ta och ringa in så brukar det lösa sig, ifall inte punkt 2 här löser det åt dig :)
 
1. I vilken kabinklass har du kollat?
2. Vilket PoS använder du? Testa att byta.
3. SAS *A tool har ganska snäva regler kring byten osv. Beroende på hur lång tid du har vid byten etc så filtrerar den bort resultat. Bara att ta och ringa in så brukar det lösa sig, ifall inte punkt 2 här löser det åt dig :)


Hej,

C är kollat hela vägen, 2:15 respektive 1:30, så tiderna är helt ok.

Pos vad är detta för något?. Kanske kan vara lösningen då?

Får bli att ringa men skulle inte vilja det då jag inte vill mista dessa platser

F
 
Hej,

C är kollat hela vägen, 2:15 respektive 1:30, så tiderna är helt ok.

Pos vad är detta för något?. Kanske kan vara lösningen då?

Får bli att ringa men skulle inte vilja det då jag inte vill mista dessa platser

F

Den här guiden tycker jag förklarar Point of Sale bra : EuroBonus Point of Sale Award Space | AwardFares Blog

Jag vill minnas att jag läst om folk som bett Tallinn söka från en annan PoS, om de skulle vara så att du hittar något dom inte gör så kan de hjälpa
 
Toppen