Budgetresenär
Medlem
Återkoppla gärna hur det gick.Tackar och bugar för tipset. Får testa det direkt![]()
Återkoppla gärna hur det gick.Tackar och bugar för tipset. Får testa det direkt![]()
Återkoppla gärna hur det gick.
Vi har bokat Turkish nya business på 787 till CUN men den har ju fått blandade omdömen, framförallt trång stol. Tittar nu på att försöka boka om hemresan till annat bättre bolag (utresan satsar vi på LH F via MEX.
Vilka är vettiga alternativ? Air Canada? United? Gäller alltså CUN-ARN, och vi är villiga att köpa ett positioneringsflyg eftersom möjligheten till award från CUN kan vara lite svår.
Vi behöver åka CUN ARN runt 2 mars.
Era idéer?
Skulle inte lagt mina surt ihoptjänade EB-poäng på en Award med TAP.Blir förundrad över detta med merried segments. Har sökt och hittat resa SFO-LIS med Tap i business men kan inte boka LIS-CPH varken i eco eller business för det saknas en plats i business på sista benet och då kan dom inte boka i eco för det är merried segment säger dom. Då måste jag boka hela vägen i eco för att det ska gå. Är det så eller är det HUACA och prova igen?
Skulle inte lagt mina surt ihoptjänade EB-poäng på en Award med TAP.
Ja, allt tillbaks inom 24hOm man bokar en Star alliance award via SAS.se och bokar av den inom 24h, får man fortfarande tillbaka service fee (450kr)? Eller har något ändrats?