Canadien
Medlem
Tack för snabbt svar.
Om det är en ren SAS-award då?
Då går det, men inte om vouchern gått ut.
Tack för snabbt svar.
Om det är en ren SAS-award då?
Vet inte om jag förstår dig rätt men man kan bara använda en voucher per bokning.En annan fråga.
Har en resa bokad för 2 pers för 130k poäng. En voucher då använd. Kan jag ringa Talinn och applicera på den nya vouchern jag fått också och få betala 65k poäng eller måste jag avboka o boka igen?
Poängen kommer vara större poäng än vouchers...
En annan fråga.
Har en resa bokad för 2 pers för 130k poäng. En voucher då använd. Kan jag ringa Talinn och applicera på den nya vouchern jag fått också och få betala 65k poäng eller måste jag avboka o boka igen?
Poängen kommer vara större poäng än vouchers...
Nja, per 2 personer är det och inte per bokning.Vet inte om jag förstår dig rätt men man kan bara använda en voucher per bokning.
Självklart, slarvigt skrivet av mig.Nja, per 2 personer är det och inte per bokning.
Är man 1-2 pers så kan man använda en voucher, 3-4 personer kan man använda 2 vouchers o.s.v.
Du kan ju alltid boka online och sen ringa Tallinn och be de applicera vouchern i efterhand om det är det som ställer till problem?Hur fel kan det vara med tillgänglighet som visas i SAS egna verktyg och United jämfört med vad Tallinn kan boka? Jag vet att det inte är 100%, men försöker boka en resa med god tillgänglighet enligt vad jag kan se, men där Tallinn säger att det inte finns några platser. Det är framförallt benet AUA-PTY som de säger är utan platser, men för mig ser det ut som i bifogad bild, har frågat om flera datum. Finns det några särskilda restriktioner med att boka Copa?
Har tidigare läst att de ibland måste börja med benet i longhaul, kan det vara något liknande problem här?
Du kan ju alltid boka online och sen ringa Tallinn och be de applicera vouchern i efterhand om det är det som ställer till problem?
Kan vara married segments också, går bra att boka den separat men inte i anknytning till andra flighter.Nja, framgick inte av min fråga, men i detta fall vill jag pussla ihop det med en befintlig resa så tyvärr hjälper det inte. Jag ska prova ringa igen och se om en annan handläggare kan lösa det. Antiklimax när man tror sig ha hittat en perfekt resa och får ett ”computer says no”![]()
Kan vara married segments också, går bra att boka den separat men inte i anknytning till andra flighter.
Ja, fick till slut tag i Kristina (den andra?) och hon nämnde något om det. Det tog ett bra tag och jag hann bli bortkopplad en gång, men till slut så löste hon det iaf. Riktigt bra service från hennes sida, men synd att de är så inkonsekventa
, det gäller verkligen att få tag i rätt handläggare.