Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Ni verkar inte förstå
Det kanske är så att ett helt forum fullt med människor som har det här som sitt stora intresse och hobby, som mellan sig bokat många tusentals bonusresor till jordens alla hörn under flera decennier, inte förstått de mest grundläggande faktorerna med poängresor.

Eller kan det, möjligtvis, tänkas vara så att en nybörjare på det hela missförstått någonting? Och sedan snöat in på sitt missförstånd så till den grad att denna helt slutat lyssna på tips och råd som kommer in?

Vad tror du själv är mest troligt?

Konstigt att ingen av er kan hitta en sas bonusresa , ni surrar bara om andra bolag eller vanliga biljetter att betala med poäng.
Ni verkar inte förstå skillnaden mellan bonusbiljett och att betala ordinarie biljett med poäng. Jag förstår att ni ger upp för det finns tyvärr inga bonusresor att få.
Väggen 1 - 0 Spomoresa.

Tyst nu bara, ju mer du skriver ju dummare får du dig att framstå som.

Be något barnbarn om hjälp med att läsa det som har skrivits efter 13:57 den 13/1 så kommer du förstå varför en dumstrut blir din bästa och finaste accessoar när du ska ut i offentligheten nästa gång.

Låter som att du har en open-jaw men vill ta bort de sista 2 benen? Kommer då blir double-open-jaw, som inte är tillåtet
Ursäkta, inser nu att jag uttryckte mig slarvigt, vad jag menar är att skulle ha en helt vanlig t&r (har inte bokat än) och att jag vill ta bort de två sista segmenten (och därmed skapa en open-yaw på returen).

Last edited:
Läsförståelsen är inte på topp heller? Folk har gett förslag men du bara gnäller och gnäller...
Tror du bara är här och trollar eller så är du verkligen ett stolpskott
Jag hat fortfarande inte fått något förslag på SAS bonusbiljett , och det bekräftar att jag har rätt . Jag frågade här för att jag inte hittade någon bonusbiljett och tänkte att jag kanske sökt på fel sätt men ni hittar ju inte heller,så då vet jag.
För övrigt så hittade inte chatflights heller. Agenten där tyckte eurobonus var skit och han hsde bytt till annat bonussystem.
Primefly hittade inte heller nåt.
Tyvärr så pysslar SAS med falsk marknadsföring , tråkigt för ett nordiskt flygbolag.
Jag är dock tacksam för era svar ocj och ert engagemang.

Jag hat fortfarande inte fått något förslag på SAS bonusbiljett , och det bekräftar att jag har rätt . Jag frågade här för att jag inte hittade någon bonusbiljett och tänkte att jag kanske sökt på fel sätt men ni hittar ju inte heller,så då vet jag.
För övrigt så hittade inte chatflights heller. Agenten där tyckte eurobonus var skit och han hsde bytt till annat bonussystem.
Tyvärr så pysslar SAS med falsk marknadsföring , tråkigt för ett nordiskt flygbolag.
Jo folk har givit dig exempel som du ignorerat! Vad var det för fel på denna resa?

Screenshot_20260116_150637_Chrome.jpg

Vi borde egentligen bara ha slutat mata trollet för länge sedan. Men anledningen till att du inte får så många förslag (för du har trots allt redan fått några) är inte för att resor inte finns, det beror uteslutande på grund av din attityd.

Trots attityden har du fått flera förslag, dels förslag på specifika resor men också detaljerade tips om hur du själv hittar resorna.

För sista gången, det räcker med att du klickar en gång på följande länk (och scrollar ned en bit på sidan) för att se att ditt påstående om att det inte finns några bonusresor alls inte stämmer: https://awardhacks.se/

Svara nu, varför bokade du inte någon av alla resor du fått förslag om?

Toppen