Du har redan fått tips om var du hittar resorna. Söka vidare får du göra själv.Kom med förslag om det finns så många , vi kan vara borta ca 1 månad.
Du har redan fått tips om var du hittar resorna. Söka vidare får du göra själv.Kom med förslag om det finns så många , vi kan vara borta ca 1 månad.
Varför bokade du inte SFO biljetterna jag sökte fram åt dig?Tyvärr så är det SAS bonusbiljetter som jag enligt marknadsföringen ska kunna utnyttja och det går tyvärr inte.
Jag kan åka i princip närsomhelst och i vilken class som helst. Jag har nu lagt ner tid på att söka och prata med kundsupport, mer tid än vad hela resan tar. Eurobonus har ett kundlöfte att du ska kunna boka en bonusresa till "vart du vill i hela Världen" 2 för 1 , en gång per år men det går tyvärr inte.
Jag är ingen datanörd som vill lägga ner 50 timmar på att boka en utlovad bonusresa.
Eurobonus måste skärpa till sig och släppa MYCKET fler resor till populära destinationer.
Om nån kan boka en SAS bonusresa OSD till BKK , 2 för 1 , april ,maj 26 eller sept ,okt, nov, dec 26 så är unikt . Då är jag väldigt intresserad, hör av Er!
Gå och betala chatflights för tjänsten? Ingen vill nog handhålla dig igenom allt med din attityd...Kom med förslag om det finns så många , vi kan vara borta ca 1 månad.
Behöver inte ens göra det, om man kan läsa.Gå och betala chatflights för tjänsten? Ingen vill nog handhålla dig igenom allt med din attityd...
Jag betalar gärna för tjänsten men tyvärr finns inga resor. Attityden är skapad av SAS efter ett år av biljettsökande !Gå och betala chatflights för tjänsten? Ingen vill nog handhålla dig igenom allt med din attityd...
Finns tyvärr inte Nov- Dec heller.Ifall det är just SAS som du vill ska flyga ner dig till Bangkok är det nog enbart nov & dec som är möjliga alternativ av de månader som du har angivit.
Du kan ju omöjligen påstå att du aktivt sökt resor under ett års tid, utan att vara bunden till vissa destinationer eller specifika datum, utan att hitta? Du har ju t.o.m. fått specifika flighter tipsade här i tråden men valt (!) att inte boka. Jag har då bokat åtminstone 3 longhaul business tur och retur för två under samma period så biljetter har absolut funnits.Jag betalar gärna för tjänsten men tyvärr finns inga resor. Attityden är skapad av SAS efter ett år av biljettsökande !