Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Vad är det som gäller nu angående feeder flights: Om man ha långa benet i business med AF/KLM, går det att lägga feeder från/till ARN med de också? Eller är det bara SAS flyger som fungerar?

Hej! Prövar att ställa frågan i den här tråden.

Jag vill ta med familjen, totalt 2 vuxna 2 barn på en sol och bad semester över sportlovet. Har en god kassa Eurobonuspoäng men eftersom vi ska åka alla 4 ger jag på förhand upp att hitta något annat än ekonomibiljetter.

På SAS hemsida (partnersök) hittar jag resor till Aruba eller Miami som skulle kunna vara intressant. Försökt hitta Thailand, Bali, Seychellerna, Mauritius utan lycka.

Någon som har något annat bra tips? Tänker att Kanarieöarna nog är lite för kallt.. Bonus om det är ett land där man inte blir ruinerad (enda som talar emot Florida) :)

Jag vill ta med familjen, totalt 2 vuxna 2 barn på en sol och bad semester över sportlovet. Har en god kassa Eurobonuspoäng men eftersom vi ska åka alla 4 ger jag på förhand upp att hitta något annat än ekonomibiljetter.

På SAS hemsida (partnersök) hittar jag resor till Aruba eller Miami som skulle kunna vara intressant. Försökt hitta Thailand, Bali, Seychellerna, Mauritius utan lycka.

Någon som har något annat bra tips? Tänker att Kanarieöarna nog är lite för kallt.. Bonus om det är ett land där man inte blir ruinerad (enda som talar emot Florida) :)
Det underlättar att veta varifrån du ska flyga.

Se även denna tråd som även funkar för EB: https://www.businessclass.com/forum...-frågemallen-när-du-startar-en-ny-tråd.11947/

Svårt när du inte specificerar såväl avgångsort, budget eller när du vill vara borta. Men jag ser gott om tillgänglighet till Bali (DPS) från såväl ARN som CPH i eco. Även till Singapore, Bangkok och Kuala Lumpur

Svårt när du inte specificerar såväl avgångsort, budget eller när du vill vara borta. Men jag ser gott om tillgänglighet till Bali (DPS) från såväl ARN som CPH i eco. Även till Singapore, Bangkok och Kuala Lumpur
Haha, förlåt. Jag tänkte att det var sekundärt. Det var mer resmålstips jag var ute efter. Flyger från Arlanda, men är öppen för att åka via t ex Oslo om det behövs. Budget. Säg Max 500-600k EB poäng? Gärna mindre såklart.

Mer intressant är egentligen resmålet, och restid. Hellre 13h flygning än 36h. Hellre ett billigt land än ett dyrt.

Var tittar du när du säger att du ser gott om tillgänglighet till Asien? Det är många år sen jag bokade bonusresor, och då var det United’s hemsida som gällde.. Nu letar jag i SAS egna snurror och då lyckas jag bara hitta Miami och Aruba.

Toppen