Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Och jag som tänkte övertyga min käresta att hänga med till LFW och COO (som jag hittade bra flyg till tidigare i veckan), men säkert att flygen är borta fram tills problemet är löst!
Nice! Den rutten har jag inte tänkt på! Det hade blivit två nya länder för mig. :) Kan man flyga mellan de länderna på något smidigt sätt eller hur hade rutten sett ur menar du?

Drömmen vore väl att kombinera LFW/COO med VFA. :)

Vad har forumets samlade expertis på Air France för övrigt? Har sett resor på Awardfares med gott om tillgänglighet, men när jag försöker boka via telefon så går det inte, agenten hittade resan men sa att de dök upp som "wait-list" och han kunde inte lägga till den. Det är en av destinationerna som @mbglo har i sin lista så frågan är var problemet ligger.
Jag antar du försöker boka till FDF/PTP? Alla resor med mellanlandning i CAY/FDF/PTP är spökplatser.

Nice! Den rutten har jag inte tänkt på! Det hade blivit två nya länder för mig. :) Kan man flyga mellan de länderna på något smidigt sätt eller hur hade rutten sett ur menar du?

Drömmen vore väl att kombinera LFW/COO med VFA. :)
Tänkte en open jaw och taxi emellan (nu är ju inte den bokningsbar online oavsett, men vill gärna validera att biljetter finns kvar innan man ringer in till SAS:s värdelösa kundtjänst)... Hade en bokning till Lomé 2020 som blev inställd pga pandemin, så tänkte att det var dags att försöka igen!

• Love
Reactions: Gus
Toppen