Har du filtrerat på endast EuroBonus (i awardfares alltså)?Skumt, den säger att det finns availability "just now". Men kontentan är att Awardfares inte hittar "mer" än det man hittar genom SAS egna sökmotor?
Har du filtrerat på endast EuroBonus (i awardfares alltså)?Skumt, den säger att det finns availability "just now". Men kontentan är att Awardfares inte hittar "mer" än det man hittar genom SAS egna sökmotor?
Jag ser resan i awardfares också men inte hos SAS. Finns ju någon dag senare från AMS men lite konstig routing dockSkumt, den säger att det finns availability "just now". Men kontentan är att Awardfares inte hittar "mer" än det man hittar genom SAS egna sökmotor?
Flajt - första ggn jag ser detekonomi-flajt
Japp, enligt vad jag se.Har du filtrerat på endast EuroBonus (i awardfares alltså)?
Det ska inte gå, du måste ha voucher när bokning görs.Japp, enligt vad jag se.
Är det någon som lyckats boka en resa, för att i efterhand lägga på en 2-4-1 voucher man tjänat in efter bokningstillfället?
Varit det problem sen ICN blev sökbart. Får ringa in!Vill boka hemresa ICN-CPH med SAS (som en enkelbiljett) men platserna på hemsidan dyker enbart upp på det aktuella datumet när jag valt en tur och retur resa. Varför blir det så och hur kommer jag runt det?
Vad värdelöst, men tack för svar! Går det att ringa in och boka nu (är EBG) eller får jag snällt vänta tills i morgon?Varit det problem sen ICN blev sökbart. Får ringa in!
Du kan ringa, eller ska du använda voucher? Platserna försvinner ju rätt fort.Vad värdelöst, men tack för svar! Går det att ringa in och boka nu (är EBG) eller får jag snällt vänta tills i morgon?