toer00
Medlem
Ang disskusionen avs. tillgänglighet och att behöva förlita sig på avgiftsbelagda 3:e parts verktyg...Ll 14:18 kom det ett mail från Awardfares om att Garuda hade släppt platser i business mellan CGK - DPS. Iom att jag ville boka om min befintliga min befintliga flight till en senare under dagen och det ända sedan AF släppet fär 2 veckor sedan bara varit 1 plats ledig i C mellan CKK- DPS. Jag sprang på sekunden upp tilld atorn, kollade för via awardfares en gång till och sedan via sa.se, bägge visade att platser fanns. Minuten efter ringde jag SAS och ombokningen var ett faktum.
Detta är den s.k. huggormsreflexen eller mao "blyga pojkar får inte kyssa vacka flickor". Så vet ni om att ni vill åka, bevaka och sedan om/när bevaknigen generarar ett mail, boka med blixtens hastighet... allat annat är dömt att misslyckats, nåja kanske styggt skrivet, men ni vet vad jag menar... ;-)
Detta är den s.k. huggormsreflexen eller mao "blyga pojkar får inte kyssa vacka flickor". Så vet ni om att ni vill åka, bevaka och sedan om/när bevaknigen generarar ett mail, boka med blixtens hastighet... allat annat är dömt att misslyckats, nåja kanske styggt skrivet, men ni vet vad jag menar... ;-)