Åk via SGN? Finns gott om datum om du söker SIN-SGN och SGN-ARN separat.Jag försökte hitta en resa ARN-SIN under våren. Det finns gott om platser i både business och economy dit... men inga resor alls tillbaka...
Undrar om det verkligen är så eller om det är någon bug i systemet. försökte även söka SIN-CDG, SIN-AMS utan att hitta en enda poängresa.
Tack för tipset!Åk via SGN? Finns gott om datum om du söker SIN-SGN och SGN-ARN separat.
Tyvärr måste du ringa in för att försöka boka detta.Tack för tipset!
/LinuxSam
@BonusFrogmanVem på forumet var det som hade knackat ihop en liten egen sökmotor för bonusresor? Hittar inte kommentaren
Någon som vet om det går att applicera 2 for 1 voucher på bokad skyteam bonusresa i efterhand (likt med star alliance reward var tidigare)? Lyckades bara boka online när jag inte hade 2 for 1 ibockad...Det är fan fortfarande omöjligt att boka med vouchern.
Spamma INTE, håll dig till en tråd med samma frågorNågon som vet om det går att applicera 2 for 1 voucher på bokad skyteam bonusresa i efterhand (likt med star alliance reward var tidigare)? Lyckades bara boka online när jag inte hade 2 for 1 ibockad...