Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Maxxan

Medlem
Okej, men om inget hänt automatisk 3-4h efter att du fick cancelation, så pröva att ringa den amerikanska kundtjänsten över Skype eller liknande.

+18002212350
Stort tack för tipset! Det blippade till i telefonen att jag blivit ombokad till Asiana economy (Business waitlist) och hade jag inte ringt via Skype till USA (kände inte ens till den möjligheten) hade jag kanske inte fått något bättre. Nu brinner en hotellnatt inne i Paris, men får flyga The Room imorgon och det blir ett dygn i Tokyo.
 
Stort tack för tipset! Det blippade till i telefonen att jag blivit ombokad till Asiana economy (Business waitlist) och hade jag inte ringt via Skype till USA (kände inte ens till den möjligheten) hade jag kanske inte fått något bättre. Nu brinner en hotellnatt inne i Paris, men får flyga The Room imorgon och det blir ett dygn i Tokyo.
Vilken rutt blev det?
Du vill inte flyga över Frankrike nu dessa dagar när det strejkas, så se det som en vinst att vaska hotellet där.
 

Maxxan

Medlem
Bra uppgradering från EVA's gamla biz! Du har nog tid att loungehoppa där, men tyckte SQ's var bäst bland business-loungerna sist jag var där. UA och AC hade för mycket folk.

Blev det revenue förresten? :D
Det fanns inte en enda bonusresa i business tillgänglig igår så det stod mellan economy eller revenue. Där var personalen väldigt hjälpsam.
Tror att SQ är stängd dessvärre, men ska testa de andra.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Det fanns inte en enda bonusresa i business tillgänglig igår så det stod mellan economy eller revenue. Där var personalen väldigt hjälpsam.
Tror att SQ är stängd dessvärre, men ska testa de andra.
Lätt val på revenue dårå, iom dom får stå för det :D Hoppas allt går bra!

Ahh tråkigt med loungen. UA ifall lite folk, men AC är lugnare och något bättre mat.
 

Gus

Medlem
Det blir LHR-HND i eftermiddag. Får börja läsa på om Heathrow-lounger snart :)
Alltid lika spännande vid sådana här tillfällen vad man blir ombokad till, och framförallt till vilken bokningklass :). Jag rekommenderar starkt Air Canada-loungen då de har Cobra på fat, personligen tycker jag att det slår all fin-skumpa.
 
Toppen