Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Tamas

Medlem
På det "korta" hoppet över Atlanten hade jag inte märkt någon större skillnad på Swiss och SAS på ett nattflyg.
jag har spaning efter LAX-Europa platser, kanske värt att sitta lugnt i båten och ta beslut senare mot avgång i april?
svårt att låta bli att optimera :)
 

gunry

Medlem
Sett några poster några sidor tillbaka om att det är svårt att boka ANA First för 2. Har vi några generella förhållningsregler för ANA First likt LH med datum, etc? Försökt sökt efter detta men det mesta var några år gammalt. Vill helst försöka få in en sådan bokning innan det är för sent.
 

nissefalk

Medlem
Sett några poster några sidor tillbaka om att det är svårt att boka ANA First för 2. Har vi några generella förhållningsregler för ANA First likt LH med datum, etc? Försökt sökt efter detta men det mesta var några år gammalt. Vill helst försöka få in en sådan bokning innan det är för sent.
Såg i en blog i USA denna veckan att det fanns många platser från San Francisco till Narita i April och Maj, jag kollade aldrig om de fanns att få tag i med Eurobonus, reservation också för att det blir krångligt att ta sig till SFO med poäng också.
 

Emil123

Medlem
Jag tittade lite på det men fanns knappt något, enstaka dagar men endast 1 plats. Läste att det mesta var slut redan på FT.

Tror bästa chansen är att boka LH-first och hoppas på inställt flyg för att sedan lyckas bli ombokad till ANA.
 

Brunello

Medlem
Sett några poster några sidor tillbaka om att det är svårt att boka ANA First för 2. Har vi några generella förhållningsregler för ANA First likt LH med datum, etc? Försökt sökt efter detta men det mesta var några år gammalt. Vill helst försöka få in en sådan bokning innan det är för sent.
Får du 2 platser i The Suite, så är det bara att gratulera. Väldigt låg risk att nypa en tvåa där.
 

Maxxan

Medlem
Hur funkar det i *A-poängresor om man bokar en flygresa som marknadsförs och säljs som en direct flight, men där det är en kort stopover? Gissningsvis räknas det som två sträckor, men vore ju trevligt om man kunde få det till en enda och ha sju sträckor innestående.
 

fcx

Medlem
Hur funkar det i *A-poängresor om man bokar en flygresa som marknadsförs och säljs som en direct flight, men där det är en kort stopover? Gissningsvis räknas det som två sträckor, men vore ju trevligt om man kunde få det till en enda och ha sju sträckor innestående.
Om båda "flygningarna" har samma flightnummer så räknas det endast som ett (1) segment.
 
Hur funkar det i *A-poängresor om man bokar en flygresa som marknadsförs och säljs som en direct flight, men där det är en kort stopover? Gissningsvis räknas det som två sträckor, men vore ju trevligt om man kunde få det till en enda och ha sju sträckor innestående.
Tittar du på EVA's VIE-BKK-TPE eller någon annan? :D (EVA Air BR062)
 
Toppen