Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Gus

Medlem
Brukar Thai airways släppa fler biljetter i business i december? Såg att någon skrivit i bokningstråden att de släppt fler first-biljetter och att denne person kunnat boka om sina business. Just nu är det bara 2 platser per avgång och vi är 4 som ska åka. Alternativet är att åka två olika dagar, men det vill vi så klart helst inte.
Thai släpper väl platser 6 månader före avresa till Eurobonus? Så vill du boka en resa i december måste du vänta till juni. Kan du se 2 platser per avgång redan nu, med avresa i december 2023?
 

Snafidafi

Medlem
Thai släpper väl platser 6 månader före avresa till Eurobonus? Så vill du boka en resa i december måste du vänta till juni. Kan du se 2 platser per avgång redan nu, med avresa i december 2023?
Så har det varit det senaste. 180 dagar innan och aldrig mer än 2 platser i biz vad jag sett
 
Beror på när i december. Runt jul/mellandagarna är det i princip omöjligt att hitta biljetter med thai. Dom släpper generellt väldigt lite nu jämnfört med förut. Jag skulle rekommendera att satsa på två olika dagar, det underlättar mycket
Vi tänkte tidigare i december, eller slutet av nov. Brukar de släppa på fler biljetter?
 
Är det helt omöjligt att hitta availability med TK direkt från Norden-IST? Försöker hitta ett morgonflyg men verkar helt omöjligt under hela våren.. släpps platser nära inpå? o_O
 

Benz

Medlem
Är det helt omöjligt att hitta availability med TK direkt från Norden-IST? Försöker hitta ett morgonflyg men verkar helt omöjligt under hela våren.. släpps platser nära inpå? o_O
Verkar inte vara vidöppet men jag ser tex en del platser i andra halvan av april på första flyget från ARN (11-tiden).
 
Toppen