Har detta någonsin fungerat? Jag har aldrig lyckats med att få 2-4-1 rabatten visad online för fler än 2 resenärer.Brukar det vara strul att applicera amex vouchers på Sas sida för *A resor. Har en bokning för 4 som jag bokade för ett tag sedan på deras site men fick ringa in för att applicera voucher. Samma sak nu när jag ska boka en ny resa, går inte att applicera vouchers.
Antog mig, får ringa in och som du säger utgår från att de inte tar bokningsavgift.Har detta någonsin fungerat? Jag har aldrig lyckats med att få 2-4-1 rabatten visad online för fler än 2 resenärer.
Har därför utgått från att det inte utgår bokningsavgift när man ringer in och bokar för tex 4 resenärer, men detta får ni som vet bättre gärna bekräfta/kommentera.
Boka ny resa hem?Har påbörjat en awardresa. Kvar är hemresan som har två ben: SJO-BOG & BOG-BCN.
Jag vill skippa första benet och checka in på BOG-BCN flyget istället. Har jag förstått det som att hela sträckan blir avbokad om jag inte dyker upp i SJO?
Jag ringde SAS engelska kundtjänst och enligt de spelar det ingen roll om jag meddelar att jag inte dyker upp i SJO och jag kunde inte heller avboka det första benet. Finns det något jag kan göra?
Dyker du inte upp på första benet anses hela resan som no-show. Kundservice lika okunniga som vanligt.Har påbörjat en awardresa. Kvar är hemresan som har två ben: SJO-BOG & BOG-BCN.
Jag vill skippa första benet och checka in på BOG-BCN flyget istället. Har jag förstått det som att hela sträckan blir avbokad om jag inte dyker upp i SJO?
Jag ringde SAS engelska kundtjänst och enligt de spelar det ingen roll om jag meddelar att jag inte dyker upp i SJO och jag kunde inte heller avboka det första benet. Finns det något jag kan göra?
Jag ringde SAS engelska kundtjänst och enligt de spelar det ingen roll om jag meddelar att jag inte dyker upp i SJO och jag kunde inte heller avboka det första benet.
Det var väl precis det kundservice sa?Dyker du inte upp på första benet anses hela resan som no-show. Kundservice lika okunniga som vanligt.
Ah, tolkade texten som att ”det går bra att hoppa på nästa ben, spelar ingen roll och inget du behöver meddela oss”.Det var väl precis det kundservice sa?
En ny bokning? Enligt kundtjänsten så kan de inte göra några ändringar eller cancellera specifika ben på returflyget.Boka ny resa hem?