agehall
Medlem
Ja.Inte lika rutinerad och klok som du verkar vara.
Men är man verkligen för sent ut i början på juli och det finns knappt nånting kvar resten av året??
Ja.Inte lika rutinerad och klok som du verkar vara.
Men är man verkligen för sent ut i början på juli och det finns knappt nånting kvar resten av året??
Jag är inne på Travelhacks och där går i princip varenda flyg till Chicago, finns ett till New York men då har du 21 dagar till hemresa med business? Är jag inne på fel ställe och kollar? Tack för tipsenFör närvarande finns det business till USA på 21 flyg i november. Så helt renskrapat skulle jag inte alls säga att det är.
Du är tyvärr väldigt sent ute, men visst finns det flyg om du kan vara flexibel i ditt resande.Jag är inne på Travelhacks och där går i princip varenda flyg till Chicago, finns ett till New York men då har du 21 dagar till hemresa med business? Är jag inne på fel ställe och kollar? Tack för tipsen
Alright! Tack för hjälpenDu är tyvärr väldigt sent ute, men visst finns det flyg om du kan vara flexibel i ditt resande.
Vilken månad?Singapore First bokning: bokade precis CPH-SIN-DPS för två, det fanns två F biljetter på nedvägen 19(bokade den så full nu), 20, 21 samt 23, och på hemvägen fanns 1,3(bokade den så full nu) samt 6. Det fanns inga andra datum där F fanns tillgängligt under varken mars eller april som vi på Eurobonus kan boka från någon av de 4 ställen i Europa Singapore flyger ifrån. Det var också tomt framåt i maj enligt den grymma agenten i Tallinn. Tre Singapore First resor på ett halvår, nu snackar vi! Kommer lägga upp bokningen i lyckade bokningar nu med.
Vilken månad?