Senaste nytt

FlyingBlue event med Mattias Klum

Vad roligt att höra att det var bra! Skulle vara kul att se era bilder vid tillfälle. Maila mig gärna någon dag. Trevlig helg!
Mvh Tina
tipalitz@airfrance.fr
Möjligtvis fick Carina och Gunilla med sig några av bilderna från dagen.

Men den här typen av event får ni hemskt gärna göra igen. Det var både kul och uppfriskande. :) Lite omväxling mot traditionella mingelkvällar. Bättre fotocoach än Mattias går nog knappast heller att hitta. Kan inte annat än beundra mycket av det han gjort under hans expeditioner runt om i världen.

Kul också att nya Nordeuropachefen Paul tog sig tid att vara med.

....
Men den här typen av event får ni hemskt gärna göra igen. Det var både kul och uppfriskande. :) Lite omväxling mot traditionella mingelkvällar. Bättre fotocoach än Mattias går nog knappast heller att hitta. Kan inte annat än beundra mycket av det han gjort under hans expeditioner runt om i världen.
...

Ser fram emot nästa tillfälle! :)

Möjligtvis fick Carina och Gunilla med sig några av bilderna från dagen.

Kul också att nya Nordeuropachefen Paul tog sig tid att vara med.

Vad trevligt att ni känner så. Jag har informerat Paul om att ni tyckte det var kul att han var med. Han blev glad att höra detta och tyckte det var jätte kul att träffa er alla. Hoppas du får en trevlig helg. Mvh Tina

har missat denna. Jag fick inte heller någon inbjudan trots boende i Stockholm. Kollar ni på postort bara, så Sollentuna, Sundbyberg etc inte anses som Stockholm eller?

Jag tycker dessutom att det här är en mycket bättre aktivitet än att erbjuda fotbollsbiljetter etc som skett tidigare vid ett par tillfällen.

Toppen