agehall
Medlem
Händer lite då och då. Tyvärr är det i princip alltid uselt värde på så korta sträckor så det är ganska ointressant, även med rabatt.Specifikt att ARN/LPI är med. Jag tolkar deras info som att byte i CDG/AMS ingår.
Händer lite då och då. Tyvärr är det i princip alltid uselt värde på så korta sträckor så det är ganska ointressant, även med rabatt.Specifikt att ARN/LPI är med. Jag tolkar deras info som att byte i CDG/AMS ingår.
Du vill alltså ha en promo till ARN eller LPI med byte i CDG eller AMS? Eller menar du att du ska kunna starta i ARN/LPI?
Händer lite då och då. Tyvärr är det i princip alltid uselt värde på så korta sträckor så det är ganska ointressant, även med rabatt.
Om du flyger till Sydostasien, enkelvägs award inom Sydostasien zon i Economy class kostar 10.000 miles.Jo, jag vet att värdet är dåligt. Det är precis därför jag funderar på om rabatten återkommer regelbundet då jag inte har fler poäng än att kunna använda dem med rabatt. Och jag lär inte få så många fler poäng heller.
Jag ska till Miami och kasta frisbee på lördag så jag kan rapportera om hur läget är där då.Jag är ganska nöjd med mitt beslut att inte slå till på förra månadens erbjudande
Business 50% till St.Martin i september