Senaste nytt

Flygvideos på YouTube

Jag hade en ur mitt enkla perspektiv en kanonflygning med Saudia från JED till CGK när jag gjorde miljonjakten. Sovplats i loungen. Fungerande skärm, fungerande wifi, ingen i sätet bredvid och så valde jag den arabiska menyn. Kocken preparerade på plats och kom flera gånger och frågade om allt var bra. Plus att värdinnorna kom kontinuerligt och kollade läget. Hade iofs suttit fint med lite alkohol men gick bra ändå.

Tyvärr så verkar Saudia bara släppa en awardplats i business vilket är synd. Vill gärna få med frun oxå nu när jag vill boka Saudia business igen.

Kan inte se att Cockpit Casual varit på tapeten - i alla fall min favorit på tuben. En gäng ferry pilots (osäker på vad den svenska översättningen skulle vara) som kuskar världen runt och flyttar alla möjliga kärror.

• Gilla
Reactions: JPE
Inte en flygvideo men en gammal reklamfilm med lite priser från 1988 och inte vilka priser som helst utan
ungdomspriser

• Gilla
Reactions: Gus
Måste tipsa om Jet Lag: The Game som i detta och kommande avsnitt verkligen rör sig på kända marker för oss flygnördiga nordbor

(Nästa avsnitt finns på Nebula.)

• Gilla
Reactions: Hok
Toppen