Cool! Spontant eller på förfrågan eller i samband med en ändring? Spontant! Väldigt oväntat :D
M MartinH Medlem 19 Augusti 2025 #801 AABack2ARN skrev: Cool! Spontant eller på förfrågan eller i samband med en ändring? Klicka för att utvidga... Spontant! Väldigt oväntat
AABack2ARN skrev: Cool! Spontant eller på förfrågan eller i samband med en ändring? Klicka för att utvidga... Spontant! Väldigt oväntat
A apknug Medlem 19 Augusti 2025 #802 MartinH skrev: Jag fick en återbetalning av Eurowings! Klicka för att utvidga... Då får vi hoppas att även SAS börjar återbetala nu felaktigt uttagen skatt. De torde vara det bolaget som sitter på störst skatteskuld till resenärerna som åker från Sverige.
MartinH skrev: Jag fick en återbetalning av Eurowings! Klicka för att utvidga... Då får vi hoppas att även SAS börjar återbetala nu felaktigt uttagen skatt. De torde vara det bolaget som sitter på störst skatteskuld till resenärerna som åker från Sverige.
Kricka Medlem 20 Augusti 2025 #803 MartinH skrev: Spontant! Väldigt oväntat Klicka för att utvidga... ”Plötsligt händer det!” Jag har mejlat till LH och ser fram emot en reaktion
MartinH skrev: Spontant! Väldigt oväntat Klicka för att utvidga... ”Plötsligt händer det!” Jag har mejlat till LH och ser fram emot en reaktion
chazzie Medlem Onsdag kl 16:37 #804 MartinH skrev: Jag fick en återbetalning av Eurowings! Klicka för att utvidga... Jag fick åter av SAS/AF/KLM på min award-resa till Panamá i maj/juni i år också
MartinH skrev: Jag fick en återbetalning av Eurowings! Klicka för att utvidga... Jag fick åter av SAS/AF/KLM på min award-resa till Panamá i maj/juni i år också