Yes, övernattning blir det i vilket fall som helst. <6h tror jag dock är en gnutta orealistiskt. Och så hjälper det ju inte nödvändigtvis mina kollegor från Österrike, haha.Du borde klara det på max 6h dörr till dörr och en flexibilitet att starta hemresa direkt hem efter mötet är något jag prioriterar. Givetvis behövs övernattning annars är det en omänskligt resa på en dag.
Yes, se trådstarten. Därför vore det ju bra om jag kunde flyga till Karlstad och möta dem där men det är förbannat dyrt om man vill köpa genomgående biljett.Står något på Karlstad Airport | KSDarprt om flyg till Frankfurt (för österrikarna)
Flyget avgår från Karlstad Airport och mellanlandar i Jönköping (fr o m 1 mars) 2 ggr/dag mån-fred samt 1 avgång på söndagar.
Frankfurt Airport | Karlstad Airport
Kollat alternativet Örebro? Du passerar KSD om du kör från Örebro till Sunne.Yes, se trådstarten. Därför vore det ju bra om jag kunde flyga till Karlstad och möta dem där men det är förbannat dyrt om man vill köpa genomgående biljett.
Direktflyg till Örebro? Under 2h med bil till Sunne...
Förutsätter dock att de bor i Wien, för några andra Star Alliance-flygningar finns väl ej mellan Köpenhamn och Österrike på sommarhalvåret.
Ps. Det låter inte som rätt sällskap, men Kebaben i restaurangen under Sunnes ICA.....bästa jag ätit (antal år sedan).